tag:blogger.com,1999:blog-410249010623117763.post2334266493992054374..comments2023-11-03T10:12:22.002+01:00Comments on Globally.Es Comunicación: Responsabilidad Social Corporativa: Hacerlo bien, Hacerlo saberGlobally.Es Comunicaciónhttp://www.blogger.com/profile/10035273110595743331noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-410249010623117763.post-27414228851801749822010-02-28T11:32:01.251+01:002010-02-28T11:32:01.251+01:00Tienes toda la razón, conozco muchas acciones hech...Tienes toda la razón, conozco muchas acciones hechos sólo para salir en prensa y que luego se quedan en nada, en puras acciones de maquillaje. Felicidades a Hospes y espero que continúe por este caminoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-410249010623117763.post-41510708218561515922010-02-26T18:24:21.003+01:002010-02-26T18:24:21.003+01:00Abraçades ÒscarAbraçades Òscarmickyriberahttps://www.blogger.com/profile/12498941719305524911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-410249010623117763.post-91268781180629371602010-02-26T11:42:51.471+01:002010-02-26T11:42:51.471+01:00Sóc dels que pensa que l'honestetat d'aque...Sóc dels que pensa que l'honestetat d'aquestes accions passen primer, inevitablement, pel "fet" i després per la comunicació subtil del "fet".<br /><br />També, pel meu gust, el rendiment comunicatiu per les marques és molt més alt i estalvia la possibilitat del temut efecte boomerang.<br /><br />Una abraçada company.òscarhttps://www.blogger.com/profile/05324739233663667455noreply@blogger.com